ADRES Veendam - Borgerswold Fauna borgerswold.  Drachten - Slingepark Jelle Plantingstraat 30, 9204 Drachten CONTACT e: hofmansport@gmail.com f: 06-37619559
SOCIAAL
  

DE KLEINE LIJNEN

Certified Running Technique Instructor Welkom         DE GROTE LIJN Naast dat we prachtige programma’s voor jou hebben ontwikkeld, die zeker ook jouw mogelijkheden testen, maken we  gebruik van natuurlijke middelen, houdingen, krachtlijnen, structuren om je sneller, behendiger, sterker, leniger en gebalanseerder te krijgen  dan je op dit moment al bent. Om weerbaarheid te trainen, hoef je niet per sé te vechten. In veel situaties kun je weerbaarheid trainen. Denk maar eens aan slootje springen. Je wilt niet nat worden en de afstand is dermate groot dat het je angst inboezemt. Bij Sport Naturel wordt je bij de hand genomen en spring je. Want hier leer je met de juiste technieken dat je verder kunt springen dan je denkt.

Grondmotorische eigenschappen,

 

Barefoot Running,

 

Weerbaarheid

Grondmotorische eigenschappen Wat zijn nu de:

Barefoot Running

Hoezo?

- Als je niet weet hoe te verliezen, hoe weet je dan hoe te winnen? -
Explore JOIN THE MOVEMENT We sporten altijd buiten om ons mentaal weerbaarder te maken,  sterker in de omgang met de elementen. We maken van jou iemand die ook de fiets neemt wanneer het regent!
Start the Adventure
CONTACT
Weerbaar tegen wat of wie? Het gaat om die kleine angsten die iedereen wel kent, om juist dié te overzien en tegemoet te treden, je weet wel, angst om je te bezeren, om te verliezen, om ‘af’ te gaan, om te falen. Kortom, de angst om te lijden in het leven.  Door je te laten inspireren door wat je wel kunt, maar misschien nog niet van jezelf weet, kun je steeds een klein beetje dichterbij moed, durf, trots en dapperheid komen als persoon. Met andere woorden; je wordt weerbaarder in het leven, je kunt meer aan, je durft meer van jezelf te vragen, je bent bereid om te falen, en om te verliezen. Je bent bereid om er van te leren.
Sport    ATUREL N
Sporten uit het logboek. Kies 20 oefeningen waarvan tenminste 6 moeilijke en 1 die je nog niet kunt maar wel probeert
CONTACT INFORMATIE

DE KLEINE LIJNEN

   Welkom

        DE GROTE LIJN

Naast dat we prachtige programma’s voor jou

hebben ontwikkeld, die zeker ook jouw

mogelijkheden testen, maken we

gebruik van natuurlijke middelen, houdingen, krachtlijnen, structuren om je sneller, behendiger, sterker, leniger en gebalanseerder te krijgen dan je op dit moment al bent.
Start the Adventure

bodyweight, conditie, snelheid, buik   

Week 30
Week 31
Wat doen we deze week?

Grondmotorische eigenschappen,

 

Barefoot Running,

 

Weerbaarheid

Grondmotorische eigenschappen Wat zijn nu de:
Dit leggen we uit door gebruik te maken van het acroniem “SLUCK” Wat staat voor:  Snelheid Lenigheid Uithoudingsvermogen Coördinatie Kracht Waarom het acroniem Sluck?  Omdat naarmate je ouder wordt, je lichaam vaak in deze volgorde aftakelt. En daar gaan wij een stokje voor steken.

Barefoot Running

Hoezo?

Bij Barefoot running (rennen op blote voeten) gaat het om een goede houding, een goede cadans en het sterker maken van de pezen en spieren in je onderbenen en voeten. We passen een hybride techniek toe. Want van bij het landen op de hak doe je je gewrichten, en vooral je kniegewricht, geen plezier. Bij het landen op je voorvoet krijg je al snel last van de aanhechtingen van de kuitspieren en dus ook je achillespees. Een fijne bijkomstigheid: bij het alle dagen dragen van Vivobarefoots, verdwijnt er enorm veel eelt op je voeten. Leuk ook voor je partner!
Weerbaar tegen wat of wie? Het gaat om die kleine angsten die iedereen wel kent, om juist dié te overzien en tegemoet te treden, je weet wel, angst om je te bezeren, om te verliezen, om ‘af’ te gaan, om te falen. Kortom, de angst om te lijden in het leven.  Door je te laten inspireren door wat je wel kunt, maar misschien nog niet van jezelf weet, kun je steeds een klein beetje dichterbij moed, durf, trots en dapperheid komen als persoon. Met andere woorden; je wordt weerbaarder in het leven, je kunt meer aan, je durft meer van jezelf te vragen, je bent bereid om te falen, en om te verliezen. Je bent bereid om er van te leren.
Explore JOIN THE MOVEMENT We sporten altijd buiten om ons mentaal weerbaarder te maken,  sterker in de omgang met de elementen. We maken van jou iemand die ook de fiets neemt wanneer het regent! ADRES Veendam - Borgerswold Fauna borgerswold.  Drachten - Slingepark Jelle Plantingstraat 30, 9204 Drachten CONTACT e: hofmansport@gmail.com f: 06-37619559    Certified Running Technique Instructor Certified Running Technique Instructor

20 oefeningen uit logboek. 6 moeilijke   

Sport Naturel
Sport    ATUREL N